Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Sunday, 29 May 2011

keletihan...tp best..

......jangan kenape2 dgn tajuk entry ni okeyss....just nk meggambarkan yg aku n en hubby n adam also kepenatan...mane idaknye penat..smlm dh berwindow2an..+ lg ari ni pun berwindow2 gakss....kali ni x pe area KL...just area Shah Alam je..memula g giant tuh...pastu p SACC Mall...
...masuk2 jer..dh terpandang outfitters ade sale ...apalagi bermula la misi aku...hehehe....ku belek2..ku pusing2..terbekenan dgn 1 jeans nih..tp size tarak..sedikit kekecewaan di hati..tp x pe...aku carik2 lg..terjumpa plak dgn satu khakis nih..cuba try test (betapa rosaknya bhs aku ni..kan ke same meaning tuh..highh...) ngam hooo..apelagi tunjuk en hubby dia bg isyarat kepala jerk..aku pun senyum meleret la...measihhh (bhs adam means terima kasih..)..jenjalan lagik ternampak plak poney pun ade bt sale...actually kat klcc semalam pun ade gaksss...tp rerasa mcm..arrrgghh x perlu la nk menjenguk2..sb x membeli pun nantinya..tp td kena bli gakss la..sb aku x leh thn tgk baju yg padan2 dgn adam...terrborong jugak la 5-6 helai...hahaha...
.....sorry la en hubby..wife mu ini..nk cover terkilan x dpt bli carseat semalam... :p...






nota hati : terima kasin Ya Allah..Kau kurniakan rezeki buatku sekeluarga..alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment