Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Monday, 23 May 2011

dia dh pandai.....

......A.D.A.M..
dia telah bt mummy pening kepala...x cukup pg td dia delete all msg kat inbox n outbox aku....dgn selamber nya dia kata "abisss"...oooo tidak...anakku kau tau x...msg2 itu telah lama mummy mu ini simpan...sejak zaman bercinta dgn daddy mu lagi...Ya Ampun...x kan aku nk belasah plak si adam ni...logik akal kata "x patut, dia belum paham pun ape tu sms..."..plg koman aku berleter n jerit jerk...+ aku cubit je tapak tangan adam...sakitt x...adam cuma jerit je pastu lari...ahhhh...x berkesan....kalo aku nk marah sakan pun...msg tu tetap dh terdelete..kalo PC blh jgk aku restore balik...ni handpon....
......n Adam u make mummy jerit kuat okeyy!!!...hbs mkn tghari..main car dia tuh..n aku habis solat..bajet bg dia tido kat bilik...aku cakap dia bt dun know jerk...aku buat2 berlakon..konon aku dh tido lena le sesangat....rupa2nya dia lg pandai dr aku.....OMG...argghhh...grrrrrrrr....sape suruh adam main cream mummy!!!!!...hbs dia tonyoh kat kaki n rambut...bajet blh putih melepek ke kulit kamu tuuu....
marah2 pun aku bg dia mandi  jugak...kali ni aku cubit bebetul....x dengar kata ye...tu pun nangis x sampai 5 minit....
......bukan senang nk besokan n ajar anak ni upanya...sabar mesti tebal...kalo idak jd la kes2 dera tuh...ohh tidakk...cukup aku marah n bebel cubit rotan kat kaki..tu pun bukan betul..gertak jerk...at the end..aku peluk n say..mummy x kan bt kalau adam dgr kata mummy...n adam akan ketawa riang ria...uhhhh....rasanya kena amik cert psikologi nih...


nota hati : dlm sabar pun kdg2 aku marah gakss...tp bila adam tido,kesian tgk muka dia tu...ikhlasnya dia bukan tau ape pun...ermmmm

1 comment: