Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Saturday, 7 May 2011

buku oh buku......

......last week berkesempatan pegi ke book fair...acecehhh..ayat skema..hihihi..tu pun puas memujuk en hubby anta...kalau la my SIL yg juga hantu buku ade duk dekat cni..lama dh aku g berdua dgn SIL aku...x la habis modal ayaq liuq mujuk en hubby..(pdhal dh janji kan last week b4 nih)..tp tu la dh name laki+suami...mane sukenya dia tempat crowd kan...


.....memula pun aku dh rasa mcm malas jerk nak pegi...sb dh en hubby pun x beria2..plus aku je yg ye yo ooo...tapi kesian kat SIL aku yg bersms ptg sabtu tu...tanya aku jd ke x pegi book fair tu...dh bertambah rasa bersalah plak kan...so aku gagahkan jugak la pujuk en hubby...
dpt ler jugak tangkap gambar dlm sesak2 tuh...

.....bertolak dr umh pun dh kul 10...sampai jerk kat PWTC tu...perghhhh...punya la ramai org...first masuk kat dewan Tun Abdul Razak kot..sesak mak aiiii...khas tuk Karangkraf jerk....sempat gak la rembat buku2 yg aku nk...sebenonya x plan pun nk bli banyak...tp dh tumpang depa bg diskaun....apa tunggu lagi...


buleh ler dr x bli langsung kan...


...kat karagkraf tu ikutkan byk yg aku berkenan...tp ni jerk yg aku rasa aku nk....
....lepas hbs bayo kat kaunter terus g cari buku tuk SIL....penat gak la bersesak2 sambil meninjau2 nih...+ kurang direction list publisher/ saler yg depa kat mane...naik jerk level 2..aku nampak dh buku Dr.M...hati dh munga2...sedang aku berkira2 nk bayo..nasib bek aku tanya r u accept debit card...whattt???...kehampaan le aku...aku mmg x bwk duit cash...+ tempat sesak2 nih...bahaye ooo..yg ade dlm purse x sampai pun seratus...mane cukup...juloq2 kepala cari en hubby...x nampak bayang pun./...x leh le nk marah en hubby plak kan..terima kasih lagi ade..sb amik alih tugas aku...monitor adam...tq muchuk...SooOOo..terpaksa le aku lupakan hasrat tu...try masuk kat dewan lain pun..kebanyakkan depa bayaq cash no debit...sib baik kat karangkraf td dia accept debit...jenuh le cari publisher from PTS...x jumpa2...en hubby dh ajak balik dh..+ my aunty dh calling( sb ape??? plan piknik...opsss...tu entri lain...hehehe) ...+ adam dh tido...sian...but tq to my adam...kelaku baik arini ..x byk ragam.. :)


......turun 1st level balik...masuk dewan Tun Hussien...baru ler jumpa PTS punya publisher...time ni adam dh tido..aku le yg mendukung...lenguh beb...tp x pe book fair punya pasal...ku tahankan jerk...


jenuh cari buku ni tuk SIL but at last... puas......

.........highhhh....dpt gaks buku nih...tu pun aku minta tolong salesgirl yg baikhati tolong carikan...tq ye cik adk..time nk bayo..depa bg tau kalo student dpt diskaun sampai 25%..ape lg...dua org punya isi kepala..kuar le idea...apekata u g cari student..mesti diaorg ade student id...ehh..u tau erk..ape ade dlm kepala i...sengeh je en hubby...puas gak la bertanya..target yg muda2..look loke bdk skoll je aku tanya..sampai buleh terserempak dgn sorang member time skoll dulu..hehehe...at last dpt gak le sorang gurl student USIM..baikhati gurl nih....tq ye...
....tp sedikit keciwa..sb buku yg aku target nk bli x dpt bli....#buku Dr.M, #nasihat luqman hakim # khutbah terakhir Rasulullah # buku dr Dr.Ismail Kamus...buleh cari kat MPH kot kan...

No comments:

Post a Comment