Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Sunday, 29 May 2011

Aku emo.....

......tgk tajuk dh tau kan...mmg aku emo sesangat semalam...la semalam ka...tp baru nk taip kat blog....ye la dh semalam sampai umh pun lewat..sb kuar umh pun lewat gaks okey...mane aku ada daya nk bukak blog nih...huhuhu...nk diceritakan iyelah...kan sudah jd rutin bg aku n familys weekend jek mesti kuar..so semalam after pegi kenduri jiran sebelah umh nih..plan dh x berape mane jd actually sb plan asal nk jumpa my SIL kat KL sb dia kat KLCC tgk MPO..mpo???Malaysian Philharmonic Orchestra..ha fullname aku taip..hakhakhak..pastu terus soping kat KLCC pastu nk tgk movie..pastu nk arggghh byk le nk bt semalam...tp last2 sb dh dpt invitation pun 2-3 hari lps..so mcm blur2 la nk ejas mcmmane...jdnye semalam x dpt jumpa SIL aku n x dpt nk tgk movie..so pegi KLCC just lepas syarat weekend je la...ermmm...
....otw nk ke klcc tu..ade 1 keta honda bt bengkek kat keta aku...dia hon pastu angkat tgn..kalo angkat say hi x pe gaks..ni stail marah tu...pasai pa..aku tanya en hubby u bwk melelong ke...x la..ye la kalo en hubby bwk mcm tu..sure dh kena pot pet dgn aku kan..tah ape masalah tah pompuan tu..ha dh la pompuan..PMS la kot...mentang2 la ko drive honda aku passat ja (passat la sgttt..hahaha) hang nk tunjuk X no.. x pa..depan sat g hang kena la..perghh stail gengster beb..haha..tu la malaysian driver kan kurang sivik...
....kat KLCC terus ke mothercare tuh...blh thn gak la ramai org..maklumla sale..i thought sale coz dia open outlet baru kot..sb mmg beso sesgt compare Midvalley n other outlet dia...so tgk dh carseat tuk adam..but en hubby mcm x de perasaan je nk bli..aku dh mcm bengang dh nih....dia kata tgk dulu, survey..nk survay ape nye..kalo dh rege tu separuh rege bang oiii...next time x de nye la nk dpt rege tuh..argghhh he said x de dlm plan dia this month nk bli carseat..haaaa x pe..kalo nk balik utara one day..x kesian ke adam duk dlm carset lama tuh..time tu jangan ade hati nk cari yg murah okk...kalo tgk 3 ratus up...jgn bt2 ketaq tangan nk bayaq kat casher tu....
....dh x jd nk bli carseat yg en hubby kata survey2 jerk dulu...sebelah tu Toy R Us...so menyinggah le dlm tu...nk cari mainan n few things...so pusing punya pusing jumpa gak la basket sand(ye ke..tah la pgl name ape)..ala yg nk bt main2 kat pantai tuh..blh buat castle la ape la..so dh ambik tu nk cari plak soccer gol (tiang gol budak2 punya)...area tempat ni agak sempit sikit la..n kat tempat ini aku start emo lagi...huhuhu...mane x nye aku emo..ade bapak n anak dia..derang leh main2 bola kat situ..sepak2 la jaring2 kan bola tu la...(pakai netball punya ok)..yg org lain nk lalu kena pusing pastu x leh la nk tgk blah derang tu main...kalo dh depa tu syok sendiri...aku nk je cakap...encik x penah g playground ke..x penah main bola ke..awat jakun sgt...speking2 dgn ank dia...high volume okey...aku tgk anak dia pun x respon dia ckp london tuh..bajet hang nk menunjuk la...ade aku kisah...kalo uolss tgk n ade kat tempat tu..sure berbulu punya beb...kalo nk main sgt bli je la bola tu ape yg bangang sgt...eee tah le mmg aku emo sgt semlm..pastu aku ckp dgn en hubby...n dia pun ckp benda yg sama...n ade gak 2-3 org tgk semacm depa tu...x tegur??? bukan x nk tegur tp...u dh jadik bapak..u patut fikir sendiri okey + tu tempat cari barang n bli barang bukan tempat permainan..nk testing pun agak2 la...+kang kalo tegur depa dpn org kang malu plak tak pun jd gaduh plak...ye kalo bapak org tu leh di tegur if sebaliknya..mau ade yg lebam plak kang....
....tu la perangai manusia ni kan...suka menunjuk2 satu hal..kadang tu mcm kurang sivik pun ade...

No comments:

Post a Comment