Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 17 May 2011

gader2 with her..

......perghh...title dh mcm ape jerk...jgn ingat pe plak ye..for yesterday, ari senin le kan..aku still kat kg lg..pagi g paso (pasar pagi) dgn adik2 aku..ala pegi sejam jerk dh sampai umh balik dh..sj meronda2..kalo dh pegi dgn budak2 muda nih..paham2 je la kan..otomatik rerasa mcm aku pun baya2 derang la jgk..ihikkss...
.....dlm duk jejalan kat paso tu..aku sempat lg kabo ke adik aku..ko tau dulu aku bla bla bla..(ayat menceceh..mls nk taip pjg2..huhuhu)...aduiyaiii tetiba terinagt zaman2 keremajaan pulak..bila pagi2 pegi paso,pastu singah minum2 kat kompleks..sambil sembang2 tgk gelagat org pastu sembang2 lagi..agak2 matahari dekat2 nk ke atas kepala,baru terhegeh2 nk balik..(tu pun jenuh hp berdering2 benonya, mak aku tgu brg yg dia pesan nk masak)..highhh..terkenang2 plak zaman dolu2 nih..
.....ala zaman2 muda remaja, mane adenya nk fikir benda2 yg heavy..pikir seronok je (uikss..jgn salah tafsir plak..maksudnya enjoy tp cara elok la, bukan sebaliknya)..zaman ni aku rasa aku x de la boypren2..kawan2 jer..sb tu budak2 laki kalo yg kenal aku la..derang kata aku sombong, pesal erk..??sb nya aku x mudah2 nya nk menjawap or melayan derang2 nih x ketahuan..kalo derang kacau pun plg koman aku jeling jer + muka x yah ckp la..masam mcm jeruk terlebih peram..hahahaha..
...sblm aku kawen dulu pun..ade sorang kawan aku(laki la)..bila mak dia ckp aku kawen..terkejut dia..dia tanya mak dia byk kali betul ke aku nk kawen..tau ape dia jwb kat mak dia..."kawen gaks dila nih,dulu sikit punya sombong.."..uiksss..ade gak org perati aku erk upanya...tp aku x rasa pun  mcm syok bila org kata gitu..cuma bt aku terfikir la..sombong sgt ke aku time tu, slh ke aku?? ye la kalo setakat aku memilih kwn (means laki la)..ye la laki ni bila kita layan sgt, kang dia kata kita "ala..si polan tu, ayat sikit jerk..senang la nk tackle.." x pun derang akan kata "ala budak tu gedik, bt main2 je blh la, bukan stock bt bini.."...tu sb le aku memilih kwn..kalo x sebab aku kenal dr sekolah yg sama2 1 class dgn aku..n sekampung plak (tu pun bape kerat je kwn laki yg rapat..)..jgn harap la aku nk renyeh2 x tentu pasal..wooo wo..no..no..no...mcm tu jgk la halnya aku kenal dgn en hubby aku..opss bab nih aku x story kan..ermm..x pe la..next time kot or mmg aku bt x de time nk cite..huhuhuhu.
...jauh dh plak aku melalut cite zaman dolu2 nih...x sengaja terpanjang plak aku story..by the way aku happy bila dpt gader2 dgn adik2 aku..bila sesekali blk kg pastu leh spend time jejalan even sekejap..aku ras amoment yg plg best...


nota hati: percaya la korang..zaman2 remaja ni kan zaman yg plg seronok sekali aku rasa..sb time tu cuma fikir diri sendiri jerk..x de fikir pasal laki(asben la),anak2..just our ownself..huhuhu..

No comments:

Post a Comment