Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Saturday, 7 May 2011

perlu ke....

......saje nk share kat blog..tentang suatu kisah yg berjudul kehidupan...rasa insaf nya aku..bersyukur nya aku, atas setiap anugerah,..kebahagiaan, kasih sayang, dan semuanya yg ada pd aku yg diberi pinjam olehNYA sehingga ke hari ini...Alhamdulillah...
...mukadimahnya bermula time aku blk utara last month...tgh2 bli tiket train..aku terpandang akan....
agak2 uolls senang x handle kapal korek tuh...

tgh2 panas rembang...sedang sebahagian dr kita.........

semata2 nk bt jd mcm ni...railway 

tah bape kali kaut semata2 nk penuhkan lori..

ermmmmm.....
i ckp kat en asben..."u tgk kat depan u, u rasa camne...??" "..rezeki masing2 Tuhan tentukan yang..cuma cara mcm mane nk dptkan rezeki tu je berbeza setiap org..."...

....betul la kan..perlu ke kita rasa kesian, x sampai hati kat org lain...hakikatnya tu le..kehidupan kita sehari2 sebenonya melengkapi antara kita semua yg ade kat muka bumi nih......arghhhhh???..aku selalu mcm ni kan..aiishhhh...cepat kesian, mudah terasa, mudah terusik hati..sampai buleh nanges kdg tu..nk bt camne..naluri keibuan + name pun pompuan.... :)~~~

No comments:

Post a Comment