Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Wednesday, 11 May 2011

bila dh addicted~~~~~

......addicted??? yup aku dh addicted...hikhikhik...aku dh ketagih shopping online..wuaaaa..rase nk membeli lagi je bila dh termula main klik2 nih...haihhhh...tp sure en hubby bt jelingan tajam plak kali ni if aku merengek2 suh dia bayo...kang kalo aku pakai kad atm aku tuh...kang mau dia x mo + dh pitis dlm tu...
......nk kata seronok sangat shopping online tu idak le...tp dh kali tgk lawo..n dah terrr berkenan...otomatikla jari aku ni mengklik..hehehe....tp still under control lg la..sb aku pandang2 en hubby same...bukan boleh dia nih...kalo aku bli2 pastu x bekenan kat mata dia...kang aku pakai kang x hbs2 perli aku...mencik...
.....seriusly shopping online ni bila leh dpt yg murah...mmg murah le sesangat..tp kdg2 kena pakai logik akal kita jgk..kena calculate le same...mane org meniaga x nk untung cik kak oiii...kdg takut depa nih ade hiden fee...cam charge kat postage ke..x pun kat brg tu sendirik...kdg logik akal kita brg tu blh dpt rege murah kat pasaran...so yg ni otomatik la..kena fikir berjuta kali sblm mengklik ye...
....cumanya kdg2 bila aku fikir balik kata2 en hubby..ade btlnya...bli online nih kita x dpt nk pegang2, nk gelebek2, kalo depan mata blh rasa n nampak benda tu mcm mane...rasa means..kalo kain tu dpt la kita pegang kain tu lembut ke keras ke kasar ke...+ kalo dh bli x leh return or tukar...tegk T&C depa la...betul gak la tu kan...
....aihhhhh...sume tu terpulang kat kita as pengguna sebenarnya...tanya hati...nk ke x nk...patut ke x patut..baloi ke idak...tepuk dada ..tengok poket...hahahaha

No comments:

Post a Comment