Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Thursday, 19 May 2011

silent mood

......alahai tajuk...dh nape ko??? saje je aku suke tajuk tu...aku letak le...the true story is dh bape hari dh hp aku pun terikut2 mcm tuan dia...yolah dh aku x topup..dh aku x bayo line tuh..mane nye hp tu nk bernyawa...pepagi nih aku tgk hp aku...(lps cas benonya yg 1 tu)...berderet2 mesej..hehehe...best plak bt mcm tuh...hikhikhik..
.......ermmm..best pe bt silent mood..ye la dh selama nih kalo ckp pjg..berjela2 habuk pun x masuk dlm kepala tuh...heiiiiii...ingat aku bebel kosong ke..??? saje2 nk pot pet pot pet..selama nih pun..ckp aku x pakai pun kan..ckp aku x laku...ckp aku x de guna...ckp aku cakap kosong kan...ye la cakap org yg x berkerja nih...yg keje nya ke hulu ke hilir kat dlm umah..yg layaknya keje nye mcm bibik2...tu la aku kan??? yg x tau ape2...awat dh bongok sgt dh aku ni ye...!!!
......tau x betape kecikkkk nye ati aku...remuk2 hati aku..mcm kalo kertas tu digumpal2..direnyuk kan ...ha mcm tu la aku rasa...kan lg suka bercakap semuaaaanya kat org lain dr cakap dgn aku...!!!
.......biar jd sunyi lps nih...sb aku akan bt ape yg aku cakap..even sblm nih pun rasenya aku dh ckp pun kan..aku cakap aku bt..
......hahahaha...aku emo...sob sob..sobsss....ahhh lantak le...ahakssss...

No comments:

Post a Comment