Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Saturday, 21 May 2011

andainya.....

......uiksss...title tu bukan mcm lagu "andainya aku tiada lg disisimu" itu ye...tidakk same sekali okeys..
......cumanya baru kejap td belog walking kat bff aku...ermmm..sedikit rasa mcm tercuit sikit la..bila tgk dear punya belog..sb???...sebabnya sejak dia kena tukar blk kg n ddk opis baru n bila ku tengok dia punya bilik opis sendiri...ohhhhh...alangkah bestnyeeee.....sudah terlalu lama ku idam punya bilik opis sendiri seperti dear itu...tetapi yg punya cuma bilik opis yg sentiasa panas bila sudah tibanya waktu aku berdondang sayang dgn cik kuali belanga n si sudip n si senduk...wuahuaaaa....adusss...bagaimana dpt kubayangkan keadaan sebegini jadinya...waduh2...dah aku sendiri cari pasal...yg ko g resign tu dulu pasal ape doh...
actually aku tumpang gembira bt my bff dy..luv u babe!!!
...mari la ku layan andai ku ini....
....andai aku x resign dua setengah tahun yg lalu..( asal skema sgt ko taip penuh nih..hikhikhik)..myb sekarang aku masih lg dkt qatar tuh...ahhh sudah..merepek...x pun aku masih lg duduk dikerusi mindef tuh...owhh..lg tidakkk....
.....betul la kata org tua2...nk menyosal..x guno dah...sb ape nk nyesal??..tah myb sb time tuh aku fikir aku nk kawen dgn en hubby plus aku pun nk ade baby time kat mindef tuh...so kira pengorbanan jugak la kot.....ye ke pengorbanan??? ke aku pengor....hahahahaha.....
....bak kata akak depan umh aku...x pe sis, Tuhan tau ape u bt...doa byk2..who knows one day u get better than before...ameenn..Ya Allah...harap2 seperti yg akak tu kata la kan...n seperti yg aku doa n harap setiap hari..ameen.




nota hati : aku nk keje balik..mcm dolu2...

No comments:

Post a Comment