Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 10 May 2011

angan2...berangan...jd kenyataan..~~~~

......wah2...tajuk dh suspen...aku caya sume org ade angan2...+ x salah pun kan pasang angan2..x kena bayo..mane tau ade rezeki leh capai..jd realiti..who knows kan?..dan buleh gaks dikatakan kita merancang Tuhan yg tentukan..so kdg2 ape yg kita angan2 tu pun buleh jd motivasi n target hows kita nk capai kan..???


aku..???
manyak angan2 aku...tp x tau la dpt direalisasikan ke x...hurmmm..last 2 days..ade sembang2 dgn en hubby..aku siap kata..u,u nk tau ape i punya angan2??.. alah tu x lain x bukan u nk BMW 3s kan??..kalo i tokey balak, u x yah mintak i bli dh tuk u..??...elehhhh..kerek kalo blh bli pun..betuah u nk bg kat i sebijik, plg x kalo u blh bli pun,u jerk yg drive i co pilot,try la ltk nama i time bli tuh...(dlm hati : laki aku nih selalu bt spoil mood aku tau..mencik2..)..en hubby perasan kot muka aku yg dh mcm jeruk masam tu...ha ok apedia angan2 u??... blh x kalo i nk adekan dapur tu devide jd wet n dry kitchen nanti...lg??..pastu kita bt satu AV room..motif??..x kacau la kalo kita ade guest kan..lalu lalang kat depan tv + i suka kalo kat hall tu just ade sofa jer tuk guest..tv kita ltk tmpt lain....then???...bt satu library room tuk i....berkerut2 dahi laki aku...hai ape la yg ade dlm hati dia erk...ala plg x pun dia kata kat aku tuh...hikhikhik....camne u??? ok x??...urmmm...tgk la..i fikirkan...ok gak la kalo ade bilik Av sendiri...cumanya i takut u x kuar2 jerk dr library room tu...silap haribulan u tdo sekali kat dlm tu...adam pun u x ingat...kuang..kuang..kuang...my en hubby sudah tau la..how's i'm addicted ngan buku...


moral of the story..kalo la aku keje lg sekarang nih...ermmm...x yah tgu bulan jatuh ke riba kan nk realisasikan tu sume....


nota hati: bersyukur dgn ape yg ada.. :)

No comments:

Post a Comment