Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 10 May 2011

senyum sorang2...

......pepagi bukak belog tgk2 ada kak qis komen video kak pah tuh...auwwww...x sangka kak qis sudi singgah..terharu u...hikhik...tq.nway...just blog walking jerk kat kak qis sblm2 nih...x kenal pun who is she??name pun blog walking..so klik2..baca2 ler..so bila tetiba terjerumus in blog...add ler blog yg dah penah aku baca...yg setia ku nanti entri2 terbarunya...hikhikhik..cumanya....aku x dan nk add list sume blog yg aku dh penah baca,terbaca or whatsoever...


...aku suka kalo ade post kat massagebox tu...sb bagi aku
    ...komen la ianya andai untuk kebaikan..
    ...komen la andai dgn komen tu boleh merapatkan salam perkenalan dan keakraban...
... n dgn komen tu juge buleh bt aku senyum sendiri2....hakhakhak...
    

No comments:

Post a Comment