Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Thursday, 19 May 2011

tertunggu..tunggu

......haaa....ape yg aku tunggu??...hikhikhik.....actually next week is my anniversary with en hubby..so mcm dlm hati tu berkata2..ape erk aku nk bt?? aku dpt present ape erk??..sume erk..erk..jerk..diam x diam..pejam celik..pejam celik...dh masuk 3thn dh aku berumahtangga dgn en hubby..alhamdulillah..
....ermm..ape aku nk bt tu..aku pun x tau nk bt ape aritu sb jatuh time weekdays..kalo jatuh ari weekend myb aku g mkn angin ke..ape ke..time kena weekdays nih..ermm..tah nk bt ape..bt bodo jerk...buleh gitu..ahaksss..
....aku nk present ape erk???..cehh bajet mcm laki aku nk bli jerk..ala berangan2..ape salahnye..hehehe..kalo x dpt iPhone4 ke iPad ke..handbag LV ke Coach ke..aku x kisah pun..cehhhh..x kisah..kalo tetiba buka2 jerk mata pg tuh tetiba depan mata ade sume benda tu..x ke aku terlompat2 mcm adam dpt aiskrem..hahaha..ala..tu maknanye aku mimpi la tu...hahaha..ala x dpt sume kat atas tu dpt Galaxy Mini pun udah cukup le..aku pun keje umh jerk..nk melaram sakan buat hapeee...(statement menyengalkan hati aku tul dr en hubby..huahuahua)..selayaknya org duk umh..x leh melaram..kalo logik akal..memang pun..tp kalo kalkulate..penat lelah org duk umh lagi hebat dr org kerja benonya..betul x aku ckp nih???..hehehe...
...x pe x dpt pun x pe..aku biasa2 jerk.. :)


nota hati : bersyukur atas segala rahmat kurniaan dariNYA

1 comment: