Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Wednesday, 1 June 2011

Pejam celik..pejam celik...

......ape??? kenape???......perasan x..?? diam x diam..dh setengah tahun kita di tahun 2011....ape yg aku dh tunaikan dlm setengah thn ni ha..??...aku rasa ape yg aku target belum lg menampakkan hasil..still pasif lg..ke aku yg x agresif??...jgn ingat ke lain woooo...maksud aku..aku tgh mencari dan tercari2 sesuatu lerr....apedia..??? ermmm..ade la...something for my future life..hehehe..
.....sesuatu yg begitu penting bg aku...for en hubby...my little calips adam...our marriage life..ermmm..senang ckp ianya memang penting la....aku x tau berapa lama lg aku nk tunggu terus mencari lagi..harus bagaimana lg cara yg perlu dan patut aku aplikasikan...
....dan sebenarnya aku x tau nk ceritakan bagaimana, kenape serta apedia....sesuatu yg mengganggu kotak akal dan fikiran serta hati aku sejak 2 menjak nih...acecehhh..bermadah nampak...??
seriously kekadang aku speechless..
.....tu jer aku nk taip mlm nih bila aku bukak blog aku nih...boleh x mcm nih jerk..boleh jerrr...blog sdn bhd kan.... :) 




nota hati :  sesukar inikah ujian buat aku n family....alhamdulillah Ya Rabbi kerana dengan ujian ini..aku tau KAU x pernah jauh dr kehidupanku...syukur..KAU permudahkan la urusan ini Ya Rabb...ameen

No comments:

Post a Comment