Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Thursday, 9 June 2011

highhhh.......

......fuhh...sudah agak berhabuk sikit belog nih..sebabnye sudah agak lama x berbelog..lama ke kalo cuma seminggu tuh...huhuhu...bg aku lama la..bukan sebab x de idea..tp aku bz memacam hal...last week g holiday...so sblm berholiday to..mensopingkan diri n dapur tuh...sebab nk masak mcm2...so belog nih cuma kupandang sepi je la..xcited nk berholiday le katakan..sampaikan abelog pun aku x tau nk taip ape dah..hahaha...org lain xcited holiday taip kat belog weihh...aku sebaliknye plak...ape2 je lah aku nih...
.....dipendekkan cite...balik dr holiday tu pun dh kepenatan... adam pun x berapa nk sihat..so tertangguh lg la nk menaip2 nih...
...petang nih, ade time sikit...boleh ler menaip sebaris dua...(koman nye la haiii...byk baris tuh..hehehe)

No comments:

Post a Comment