Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Friday, 17 June 2011

buat pasal ke cari pasal....

......fyi...time aku taip belog nih..my lovely son baru tido...what???...x pecaya...??? kena pecaya la...hahaha...si adam merajuk la konon..buat perangai...buat pasal..cari pasal...


buat perangai...sebab???
....adam nk ikut daddy dia keje...padahal, aku dah bagi landing baekk punya...tilam punya la empok..susu habis 2 botol..tu tak masuk adam mintak ayaq masak skyjuice sebelum tidoq..ade la sebotol...belum habis aku kunci pintu..aku dah dengar dia nangis dr atas..siap buka pintu bilik lagi tuh...tak ke rasa sayangggg bila adam buat macam tuh....kalo nangis pastu senyap bila nampak aku dah dekat dengan dia..tak pa gak..ni panggil daddy nyer tuh...aku try le mengekspelen..kata your daddy work okeyy..makin kuat pulok menjerit tuh..udah le 1240a.m...buat pasal plak...
....pujuk2 tak makan saman...lappy nih kebetulan aku tak shutdown proper...ermmmm...rancangan aku nk tgk nora elena aku yang termiss macam tergendala pd awalnya bila adam buat perangai...yessss..!!!..ape kata kalo aku ajak adam join....uhukkk....son..!! kali ni je la mommy layan u buat perangai okeysss..sebab dah pagi + tak tau nk pujuk macam mane dah..
....maka dengan menonton sambil berbaring..adam pun menemani aku tgk citer nora elena tu sampai habis....sampai habis uolsss...!!!..and bukan the right time for kids tido lebih dari masa yang sepatutnya diaorang kena tido...actually kul 9-930pm tu kids dh kena tido dah..even kita yg parents ni pun..sebab bila kita tido..time ni la digunakan tuk body develop our antibodi...perkataan antibodi ni aku x sure betul ke tak...kena rujuk pakar le..tp aku based on pembacaan dan talk yang aku dgr dari doctor2 kat tv tu..kalo silap tu i'm sorry...hehehe...udah melalut plak aku nih cakap pasal antibodi plak...
...sambung balik pasal adam....habis je cite nora elena tuh...aku tgk adam tak menguap pun lagi..ermmm..tak pe la..jap la la tuh...tak sampai 5 minit pastu aku toleh lagi..ermmmm..dah lena dah...
tau pasai pa dia cari pasal bagai...sebab siang tadi sehari adam tak tidoq langsung...why???...coz my en hubby punya aunty dtg umh...so adam puas la bermain dgn uncle2 dia tu (anak2 aunty)...+ petang tu selepas minum petang kuar kejap reramai pegi tgk anak buah aunty en bhubby kat uitm depan umah nih...cehhh..depan umah la sgt...yupp..sebab drive x sampai 15 minit okeyyy..around 10 minit sumthing jerk..so dalam keta otw nk balik umah tu adam dah tido dalam keta...sampai la isyak..so segar kejap mata tu...
tu sebab aku kurang gemar kalo adam tak tido siang...tak banyak sikit mesti dia buat perangai malam tuh..melainkan kalo sebelum tido tu perut dia memang bebetul kenyang dan bebetul punya mengantuk..memang tido sampai ke pagi la jawapnya...ni nak kenyang macam mane..kalo dah tido sebelum makan nasi ptg...bagi susu + nestum je la jawapnya....


 tu je aku nak cite pun..next time story morry la pasal my little calips yg lovely nih...

No comments:

Post a Comment