Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Wednesday, 15 June 2011

Alhamdulillah...

......dgn izinNYA aku sihat kembali kini...kali ni punya fever x mcm sebelum2 ni aku rasa..kepala sakit kemain..tangkap sendi2..Tuhan je yg tau..mujur 1st day demam tu en hubby ade kat umh..weekend kan..so memanjang la ku merenggek2..(x malu betul..heheh..ala tumpang anak kecik lg..apesalahnye...huhuhu)..kejap2 panggil picit kepala..kejap2 panggil urut pinggang..sabo je la...anyway, to en hubby..a trillion thanxxx to you dear..muahhh...mujur si adam nih jenis melekat je ngan daddy dia kalo daddy nyer x keje..so blh la aku merehatkan diri dgn rasa lega...aku perati dr jauh je ape yg 2 beranak tu bt...hikhikhik...
...pg2 tu aku dgr dr atas bunyi kuali berlaga dgn sudip..eemmm...bagusss..bt breakfast la tu..dr baunyer aku dh tau dh..sah roti telur tu..plg simple le...boleh la mkn tuk 2 beranak tuh...aku..??? x de selera langsung...alas perut dgn milo n oat jerk....lunch time en hubby membeli la...x de nyer dia nk masak2 bagai...dgn adam yg mengekor je...syok bebenor dia kalo dady nyer kat umh..pantang hilang dr mata..merata cari dgn menjerit2...
....tu hari pertama aku demam...hari ke-2 aku demam...sudah tentu pasti en hubby keje la kan..sb ari isnin...so nk x nk kena bgn jugak la..tp bgn aku setakat turun dr tingkat atas ke tingkat bwh je..pastu landing kat sofa..then perati je adam bt ape...sarapan mr roti je pg tu...lunch aku dh pening dh..adam nk mkn ape??..aku nk bgn pun x larat..kepala berdenyut2..jalan terhuyung hayang..nk msk bagai..silap haribulan muka aku masuk dlm kuali...kekonon masak nasi..tp takat tu je la..sebab??..kepala aku dh sakit sangat tahap maksima...kebetulan en hubby call...so dia rasa dia nk blk awal..sian kat adam lunch x mkn lg...sorry adam..mummy betul2 x larat...sian tgk muka adam..selalu time tgl berdua time weekdays aku la tempat dia nk melayan kan kerenah2 nyer itu..tp hari tu x dapat plak..so nampak mcm frust la...kejap2..mai golek2 kaki..kejap2 mai peluk2...tp serius aku cuma leh senyum jerk..
hari ke-3..aku rasa aku dh ok sikit..tp pukul 5.30am aku terjaga sebab badan aku panas balik...terperasan oleh en hubby yg rasa dahi aku pg tuh..panas balik nih..so en hubby volunteer  bgn basahkan tuala kecik buh kat dahi...pg tu en hubby tanya ok ke nk tgl pi keje..aku angguk jerk..sb dlm kepala teringat dia tgh byk keje + semalam pun dh balik awal...seblm tgl pi keje tu..dh siap la sarapan n mkn lunch tuk adam..(daddy bli je okey...hehehe)
.....korang pernah rasa demam yg sakit2 sendi dr pinggang ke bawah + kepala berdenyut..+ muntah2..time tu aku x leh bau n nampak nasi...dh upa mcm org mengidam...tp x la pulak kan...hehehe..kalo dh nama demam tuh mcm2 gayanyer...




nota hati : thanx dear always here with me...ameen..hope ever n forever with our kids...

No comments:

Post a Comment