Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Saturday, 11 June 2011

dan.....

......bila bdn sudah semaksima kuat n dipaksa2 oleh akal..dan maka mula lah suhu menlebihi paras normal...huahuahua...terasa seram sejuk...pening dan sakit2 seluruh badan...arghhh..dan demam pun melanda...
....alhamdulillah...hopefully dgn kehadiran demam ini..aku bertambah kuat dgn perjalanan hidup mendatang..
alloooo.....pleaseee okey...jgn yarkkk kat sini...mesti nk kata demam pun bersyukur ke...ehhh...sebagai ingatan tuk aku n uolsss...sakit tu adalah khifarah dosa..terkecuali dr dosa syirik ye...dosa2 kecil je...itu yg aku tau la...kalo nk lbh lanjut..next entry aku try update dgn hadis sahih..insyaALLAH...dan pd sape2 yg tau dgn rendah hati aku minta tlg perbetulkan mane yg terkurang....

No comments:

Post a Comment