Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Saturday, 18 June 2011

cerita hari ini....

......hari ini hari sabtu..hari sabtu ialah hari cuti..setiap hujung minggu saya dan keluarga saya akan keluar berjalan-jalan,bersuka-ria......hoohooooo....ayat skema karangan budak sekolah okeysss...hakhakhak...


....blur pepagi nih...dapur x berasap pg nih..cik kuali,  cik sudip boleh rehat hari ini..tak berheat dgn mr gas..hehe
agendanya pagi nih..sat lg ade kenduri akikah umah kwn en hubby..so for sure lunch time dah selamat la aku tak berpanas kat dapur n tak serabut nak fikir ape menu tuk lunch..ngehngehngeh....
habis kenduri tu the next agenda is aku nak menunaikan hasrat yang tertangguh last week..nak pegi cari n bli curtain...nak tukar curtain baru uolssss raya nih...hahaha..pose pun dak lagik..nk raya...whatever la...tak kira nk raya ke tak raya ke..kalo aku rerasa nk tukar baru..aku tukar..sebab aku bukan la specific sangat...kalo raya je musti sume nak baru...cukup baju je la yang baru kot..xpecially tuk adam tu...baju raya nyer ofkos la musti baru...pagi td mak aku call..baju melayu tuk adam mak aku dah tempah 2 pasang...wahh..sakan anak aku raya kat selatan tahun nih...hahaha....lupa plak nak tanya warna aper.....ermmmm...mcm aku n daddy dia...ade byk lagi baju dlm wardrobe tu yang tak habis pakai lagi...kalo tuk en hubby...badan dia still maintain lagi la...so no problem..kalo aku nih...ermmm...paham2 je lah..sudah sedikit obes ke kanan jarum weight scale tuh..hahahaha..
....dah melalut2 plak dalam kata blur pagi nih...


tu je aku nak taip pun...macam hampeh jerk...highhh..... 

2 comments:

  1. hahahaha.kekanan ye..xpe, pose nanti sure kekiri sket kan..kan?

    ReplyDelete
  2. aduihh..harap2 la kan buleh kekiri..jgn kekiri seinci..tp kekanan nye 5inci...hahaha

    ReplyDelete