Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Monday, 25 April 2011

weekend episod 2

......today is sunday...mangun pg2...ahad kan..yehaaa...aku tgu this day ok..ade ape..???jap...i cecite cecite....hehehe..


......kisahnya..plan arini nk g book fair kat pwtc...dlm pd otw nk g tu drop by kat ijm office....sesaje je la..cuci mata...tgk umh lawo2..hehehe...tepat kul 12p.m..gerak ke arah kl...aku n en hubby still bermonolog kot dlm hati masing2.coz masing2 mcm berfikir jerk..diam je ..suara adam jerk yg ade dlm kete tuh...tetiba en hubby tanya..u dh decide nk ke mana ke??uikss...kan nk ke book fair...opsss...kita g next week la..sure ramai kan mgu ni...cehhhh...kata2 menyedapkan hati aku sambil tgu respon en hubby...en hubby kata..ok....fuhhh...lega...bila en hubby masuk tol shah alam...i tanya lg..u nk ke mane??...co pilot follow je ye..ok la...sampai kl..en hubby masuk jln pudu..jln plaza imbi...yesssss...ni mesti nk g sungei wang ni...ohh yeahhh....


.....dlm plaza sungei wang..blh thn gaks la org...punya la ramai...ade pe jerk yg menarik tah...ermm...depend la..masing2 punya citarasa kan...aku kalo x ade hal n tujuan kat sungei wang ni..x de nya nk ke sini...
round punya round...en hubby kata...hp u nk jenis ape??aiii..tanya plak...kalo ikut i nak E7 la syg...hehehe...masuk parkson kuar parkson...masuk kfc..nk mkn ..tp dlm kepala n hati aku bermonolog mcm2..patut ke?? blh ke???apedia la...ye la..aku duk umh je...bt ape nk pakai hp grand2 mcm tuh...x bebaloi...baik simpan je duit tuh....bt ape membazir..hp yg ade ni pun walaupun kokak tp leh pakai lg..2 bijik lg tuh hp..but still blh dgr suara n baca reply msg lg...tah lama mane aku berangan..sampai en hubby perasan..u fikir ape...x de ape la...


....ermmm..x yah la bli hp...kita simpan je la duit tuh...hp yg ade pun ok la..walaupun sezen...ermm..suka hati u la....i dh offer..up to u...nk ke x...so nk g mane lps nih...ermmm...
KLCC...masuk Isetan..x de ape yg menarik...so masuk parkson plak...round2..tah bape lama la window shopping kat citu...sampai adam pun tertido dlm buggy dia tuh...perghhh ..lega ..kalo x mau 1 klcc ni dia ronda...pusing punya pusing...terrrr jumpa 1 handbag yg aku admire sblm aku blk kg lg...tanya en hubby..dia kata..u nk u amik jerk..jgn fikir pjg2..nnti menyesal plak...so ape lagi..grab je la...bayar ok..x main amik jerk...hikhikhik...ala..handbag biasa2 jerk..bukan la guess ke paris hilton ke JLo ke...LV ke coach ke....janji leh gantung kat bahu n blh isi....ok la tu kan..setakat carlo rino ape la sangat rege MYR3-4 ratus tuh...bersyukur le..at least mampu nk bli handbag...tq en hubby...hehehe...ingat senang ke en hubby nk offer2  bli2 ni...susah ooo...so dh nk bg tuh terima le dgn hati terbuka...:)


...dh dpt ape yg diidam...ape lagi...balik le...sampai shah alam kul 7...singgah DEMC tgk jiran masuk wad...lama gak la ziarah...dlm sejam gaks duk dlm tuh...kul 8 suku gerak dr demc nk balik...otw tuh jammed skit depan puncak perdana...ermm...rasa2 ade xcident depan tuh...Ya Allah...teruk gaks la keta tu..3 buah keta..i copilot so blh la toleh2..dlm duk toleh tu..terrrpandang org terbaring kat jln tuh...x tau keadaan org tuh...harap2 ok la...dlm hati berdoa byk2..minta Tuhan lindungi aku n family...


mlm...dlm nk tido tuh...pesal la aku terbayang2 xcident tu...cite kat en hubby..yg u g tgk bt ape..i bukan nk tgk sgt..just tgk je...x sangka terpandang..tu jerk...baca la ape2 yg patut..jgn fikir sgt...ermmm..ok la..lega sikit kot..harap2 bgn tido pg nnti x mengganggu lagi...ameen.


teringat salesman keta yg aku jumpa last week...en badro hisham..dia kata...keta mcm mane pun..brand ape pun ..sume depend  on driver n diri kita sebenarnya..kalo berhati2..berhemah..ikut rule jlnraya..insyaALLAH...selamat...kdg2 tu disebabkan kecuaian org lain org lain yg jd mangsa...nauzubillah..minta dijauhkan Ya Allah..ameen.

No comments:

Post a Comment