Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Thursday, 28 April 2011

hack???!!!!

....oh tidakkkkkkkkkk...OMG what i want to do now????


...honestly mmg aku beginner dlm berblogging nih....terlalu muda kata org tuh....for the 1st step...mintak tulun cuzen bt kan tapaknya...kalo dlm bhs mudahnya civil engineering nyer la...yg bt floor plan..ape yg nk isi2 sume2 tuh...thanx kila..acehh cehhh.... keje aku cuma continue ape yg patut lepas tuh...dlm hati lame dh nk bt blog n berblogging...kunun2 nk isi masa lapang la...tp ah nanti la..nanti..nanti..lama2 bio mcm tu jerk...1 day one of my bff riz jehan said...u x nk bt blog??...owh...u know what i'm thinking sis...hehehe..ade niat tu..cuma x terrr bt jerk...thanx riz...u r my lurve friend....hehehe
pastu tanya en hubby...kalo i nk berblogging u rasa patut x dgn cara tu i isi masa lapang???...ikut u la...nk bergardening pun..adam bukan leh main kat luar tanpa org lain monitor..u nk bergardenning pun x senang..ermmm...memang pun..so....terhasil la blog nih....

...alih2 ptg td kena hack...adoiiiii...satu hal plak nk solve..nk tutup ke nk bt lain ke hape ker.....sepetang gaks aku godeh2...en hubby pun tanya...u bt ape dgn blog u tuh..sampai x leh bukak langsung...entah la..i x bt ape pun..ala mesti u bt sumting tuh...maybe la i x sedar kot...kantoi la en hubby oiiiii...u baca blog i juge yerk....hehehe...thanx muchuk....

...n hasil godehan aku..aku puashati gaks...it's come back to normal.... :) ~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment