Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Thursday, 14 April 2011

Sobs..sobs...sob..

nk mula dr mane ni ye....ermmm..cenggini...last week baru je sampai umh,sedang berbaring2...terkebil2 tgk tv sambil perhatikan adam...tetiba teringat date aku dgn dy...my bff....bila dh teringat tu..paham2 je la...laju je jejari runcing aku ni menaip sms kat dy...n finally...settt...jumpa dy x kira..x kira...sebab lepas ni tah bila la blh jumpe bff aku yg sorang ni...

who's dy????
      camne leh kenal??????;...dy@radiah BFF aku sejak zaman U ...kenal time orientasi...aku sbilik dgn dia..tegur2 biasa je memula..hbs urusan pendaftaran n sebagainya..balik bilik then baru sembang2...pastu tanya amik course ape..OMG..kita same la...tetiba je rasa seronok plak...sbab dh dpt kwn + dia sesorang je kat cni..coz dy dr sarawak...yg best ttg dy ni aku comfort bila cite n share prob aku dgn dia...pendengar yg terbaikk + dpt advice percuma...(yg ni x leh dpt kat mane2)..hehehe...nmpak je lembut dy ni tp leh thn....masuk thn ke-2 dia joint komander punya team..respect giler kat dy...+ cun bila pakai bj sragam tuh...cayalah...
habis study kitaorg still contact lg...even time tu dia blk sarawak n aku kat kl..(time tu aku kje sime)...
bila dy dtg sini dpt keje gov..aku lg seronok...hbs je pantang (kbetulan family day co. hubby)..aku roger2..kitaorg lepak2 kat sunway...boleh gitu...hehehe..
n bila aku dpt tau awal bln aritu dy nk pindah balik sarawak...nk berkhidmat kat tanahair sendiri katanya..aku jd sedih plak...wuaaaaa....x sempat nk gader2 dn member2 yg lain....(bff yg sorang lg akan pindah dr kuantan ke kl)....sob..sob..sobs...
p/s...bt dy thanx for being my best friend forever....luv u muahhhhh...

No comments:

Post a Comment