Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Friday, 15 April 2011

akak sebelah..

...sedang aku membuzzykan diri...godeh2 pc n hupdate belog ni...tet..tet..ehh tu bunyi msg hp aku tuh..jap lagi la bukak..ala tu musti si selkom tuh...x hbs2 mengoffer...asyik...asyik....kringg..kringg..kringg..alahai sape pulak la...laju je sambar hp tu atas meje makan..kang x pasal2 adam terjaga..OMG...akak sebelah umh la.."hello..ye kak..ermm..ok.."..haa...msg td..la akak sebelah upanya...


....kuar jap.."la knape pulang bekas nih.." akak "x pe, kan sibuk kemas nk bercuti..."bape lama blk kg??.."...x tau lagi,seminggu kot..."....(dlm hati...wahhhhh sedapnya bau...nasi brayani tu....ekekeke)...time kasih ye kak...."sama2"...masuk umh balik..kunci pintu..ltk bekas atas meja...ermm makan jap lg la....


...nk story cikit ttg jiran aku yg sebelah ni..ye la sape lg..dh umh kembar dua je...aparaaa..yg aku tau n kenal bt masa ni la..mmm..baik...sopan...alim..akak ni asal dia org malbari..ermmm..tau kan wajahnya bagaimana....mmggggg lawoo..admired aku..putih je kulit...putih jambu plak tu...hidung.. tu diaaa...blokking(tiru kump.balas raja lawak)..+ dia berjubah n berhijap ala2 arab kalo kuar umh...OMG....sejuk je kann...suara plak..aduyaiiii...lembutnya...bila agaknya aku leh tiru mcm akak nih...opsss....tang berjubah tuu la...tang fizikal mmg x blh le...bersyukur seadanya...cuma x salah kan kalo kita bercita2 nk jd yg lbh baik dr sebelum2 nih....


ok dh puji cikit2 jerk....hehehe





No comments:

Post a Comment