Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 19 April 2011

saya sayanggg mak saya...

....lepak2 kat umh jerk...alisya's family dtg umh mak tok...wahhh..dh beco erk anak ibu ngah...hehehe...ptg2 ape kata kita g menjengket...(bhs slaga ape tah ni..huhuu)g round2..pusing2 pekan..cuci mata....n the best part....makan duriannnn....yessss....!!!

......n a million thanx to MIL sb bt serawa durian....yum..yum..edapppp...(bhs adam)..cicah with pulut + roti...perghhh...terangkat...cayangggg mak...(x bodek tau..real nih...huhuhuhu).....kalo org utara baca n tau nih..elehhh..mcm le x pernah mkn..ehhhh...seyes la...aku mmg x penah try le sb aku org selatan...mane jumpe bnda2 gini...or ade org bt tp aku x tau ape kebendanya namanya time tu..or org selatan bg nama lain...tu wauallahualam la kan...rezeki n jodoh aku dgn org utara..so dpt le merasa blah utara punya stail menu...

...nk story cikit...org johor mkn roti canai dgn kuih kari or dal jerk..but bila dtg utara..depa mkn cicah dgn susu...how aaaa...mula2 mmg aku x leh le..rasa terlekat kat tekak..imagine..susu tu manis tau..susu pekat tuh...ape punya stail la kan...tp tu la...negeri lain cara lain2...
.....kalo kita selalu blah johor mkn cucur aka cekodok pisang or bilis+ bawang...tp org utara bt cucur jagung....owhhh...so crunchy beb....mula2 mcm ermmmm...blh ker???..x pe ker??..tp rasa le n try le bt...mmg the best..tp kalo MIL aku bt mmg gerenti best la...hahaha...esok pg ade le tuh...by request en hubby....time kacih mak....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment