Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Sunday, 17 April 2011

kisahnyaaa......

walaweiiiiiiii....penat doh arini.....actually train mlm ni kul 915p.m..tp en hubby nk kuar awl...nk beli kasut katanya..so bermula le journey aku n family...kuar umh tghari....then park keta kat opis en hubby...naik cab ke komuter batu 3....punya la lama tgu train mak oiiiii...dekat half an hour ni...dgn org ramai....dlm pd tgu tu...en hubby sempat lg mengata...apedia byk bwk nih...dgn termos bagai..kot ye pon 1st time nk naik train...ni bukan naik keta..bla..bla..bla...tadah je telinga aku nih..maklum le ckp free kan..so up to u..kang penat dia berenti la...hahaha...train sampai je...tu diaaa...mcm sardin...tp masuk gaks la....x larat tgu..dgn beg byk + adam dh start cari pasal...penat le dia pun...


....dlm train...hati aku dh berkata2...diaorg yg ddk ni x nmpak ke aku bwk anak...adam plak bersin byk kali...almaklum la bauan harum semerbak le, dh padat sardin nih...hehehe...sian adam..sabar cikit nak ye...but aku geram dgn couple indon nih...dh nmpak kan keadaan aku..n kau tu dduk tmpt priority tuk yg lbh memerlukan...bt2 x paham la...+ bisik2 dgn kwn tu...ko ingat aku x paham ke ape ko cakap...x pe...lg 5 minit kalo ko x bgn...siap ko...but then...
alhamdulillah...ade lg rezeki tuk adam..ade sorang ni turun n ade akak ni offer tempat ddk...lega beb....adam pun dpt landing(tido)..hehehehe...ala ciannya...


KL Sentral...en hubby ltk bagasi kitaorg then terus amik tiket ke masjid jamek...dr masjid jamek amik star ke The Mall...sampai2 je...g makan dulu kat chicken rice...lapooo...hbs mkn terus cari kasut yg en hubby nak..yg mengejutkan en hubby...jeng...jeng..jeng.. kasut tu dah x de...so kecewa skit la muka dia...sian gaks...sb dia cuma pakai sandal je time nih...


dr The Mall ke KLCC...masuk Parkson n ISETAN..but yg dicari x jumpe gaks....camne ni....aku kata bli je la ape yg ade tuh...y r u so choosy dear????....b4 this x pe je dgn jeep,hush puppies,bum,kickers...en hubby say no...i nk jgk larrie tu....uiksss....sejak bila u tukar brand....sejak i rasa comfort n berbaloi2...he says...ok...up to u...
at the end...aku dah penat + adam letih so...amik tiket terus ke KL Sentral...sb dh kul 715p.m dah...

No comments:

Post a Comment