Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Friday, 11 November 2011

konbezeysen..

......kring..kring..kringgg...(harap maklum..my hp ringtone is classic tone...hehehe)...


.....dgr sora mak aku : jap kakak...adam nk ckp...dia amik hp mak nk ckp dgn               mummy....walah...rindu mummy ye...


.....sora Adam...       : heyoo mummy aaa (hello mummy aaaa)..Adam aaa..asamekum...(assalamualaikum...*harap maklum...bdk baru nk blajaq ckp..x betui lg pronaun tuh)..mummy ati2 aaa (mummy hati2 aaa)...


tu ja pun dia nk ckp dgn aku...mak aku kata maybe dia rindu...sb pg td aku call dia tidoq lg...mlm td aku call pun dia dh tidoq..tidoq awai pasal letih main siang..maybe dia tunggu2 aku call..tp x dak..


nota hati; sob...sobss....sobbbsss..

No comments:

Post a Comment