Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 8 November 2011

Kisah di Hari Raya Aidiladha..

.....ngantok nya hari ni...aku bangun lambat pg ni..kul 6.15 baru bgn...myb niat dlm hati kot nk masuk opis lambat pg ni...almaklum sampai umh kul 12.15...kemas umh lbh kurang kul 1 lebih baru tidur... :)


......oleh sebab aku x dan nk update blog kemarin2 dulu...makanya baru sekarang la aku nk menaipnya...raya haji thn ni aku beraya kat kg aku...yabedabeduuuuuuuu....tidak ni kena ikut turn..ermmm...tp thn lps patutnya beraya kg aku..tp x balik...n patutnya thn ni beraya belah utara...tp lg..hehehe..x blik juge sb Adam at my kg...hehehe..xkan nk amik Adam then patah balik utara kot...impossible beb...cuti dah le 3 hari je..sakan no nk pi mai pi mai...huhuhu


Makanya...thn ni my abah bt qurban...bukan x penah bt sebelum ni...penah bt,..tp time tu aku kecik lg..n bt pun kat umh makcik abah aku a.k.a nenek sedara aku....(sudah mengapakah aku cerita begitu begini nih..hahaha)..sj nk bg pjg story...hakhakhak...


Seronok raya di kg sendiri kan...tp jd kurang seronok...sb my hubby demam..:(....kesian..cuma kesian sahaja kah..??...dah nk bt camane..nk demam...anta p klinik..amik ubat..tp yg musykil nya sehari semalam tu x kebah2 jugak...bwk ke hari esoknya...aku dh suspen...pasai pa...mu hubby plak jenis...liat nk pi klinik 2-3x...aku plak jenis kalau dh mkn ubat...bajue la..la tu gak terus baik....mane sibuk nk siapkan masak nk kenduri...nk kemas umah..nk monitor temp hubby lg...kelam kabut sekejap la...mujur my mum..ok...memahami...so..kejap2 aku tgk laki..kejap2 ke dapur...huhuhu...


Adam..?? Alhamdulillah...putera kecik aku ni..jenis pandai bawak diri...syukur..even seminggu sekali baru jumpa mummy n daddy..tp x byk kerenah...tau daddy nya x berapa nk sihat...x la merap nk itu nak ini..x kacau pun...mayb sebab Adam dh terbiasa aku ajar supaya do your own if u want something...so sb tu duduk dgn my mum pun..Adam x byk kerenah...even baru umoq 2thn 7 bulan...(story Adam mayb aku akan bt entry lain..hehe)...




nota hati: Ya Tuhan KAU berikanlah pd ku kekuatan dan kesabaran serta kesihatan yg baik untuk menempuhi hidup sebagai hambuMU..ameen









No comments:

Post a Comment