Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 29 November 2011

Adam episod 2

.....ptg td as usual aku call mak...benonya nk call adam..tp dh pakai hp mak aku..harus la mak aku yg jwb dulu..(sb adam baru bgn tido)...tp lately ni adam yg rajin jwb hp mak aku..hukhuk...perkembangan yg sihat bila adam dh tau how's to use hp...setakat buleh jawab n cari no. tel aku...kira drastik jugak la kan utk budak umur baru 2thn 7bln..(umoq time adam memula reti guna)...lbh dr tu..bg la hp apa pun dia buleh cari kat mane "game"...tp takat hp brand nokia, sony ericson, samsung daddy n mummy dia sj la...hat brand laen aku tak try lagik..nk kata pkembangan yg sihat ke tak nih...ermmm..baik dr segi kecerdasan akal la kot...sb umoq baya tu dh tau main game...kurang baik nya...umoq baya tu tak sesuai lagik...aku rasa la...pendapat org laen aku tak tau...

jauh dh kona simpang nih...balik ke pangkal jalan...hikhik...ok..td cita pasai aku call mak aku kan...mak aku kata adam baru bangun tido...x pa la...biasa dia pantang mak aku kata kat dia "mummy tepon"...lajuuu ja dia sambaq hp tu nak ello...tp sejak pg td..dia x mo ckp plak...mood sedey aku Adam tak mo jwb call aku dr semalam lagik...lps dia bangun tido ptg semalam...(aku bertolak balik dr kg semalam lps dia tidoq...so bgn tidoq tu..wajib la tinggal dia sorang2 dlm bilik tu)...so smlm aku otw blk shah alam tu aku call la...tak mo ckp dgn aku..pg tadi pun sama...aku dh mood sedey...nk uwaa..uwaa..x bleh la kan...dh kat opis...satg staff tgk kata aku gaduh dgn laki plak kan..haru plak...blh control lagik la..tiba ptg td...aku call Adam tak mau cakap gaks...aku emo jurai2 beb...uwaaa..Adam x mo ckp dgn aku...mayb majuk kot...sb tiap2 minggu kena tinggal duduk dgn nenek n atok...

sensitip tau aku...emo jurai2 x leh kaber dah...laki aku tanya pasai pa jurai2 ayaq mata...rindu ka...aku angguk ja...x mau la aku kata aku terasa sb Adam tak mo nk ckp dgn aku...

buat aku lagi terasa.....sampai ja umh...aku try call no umh....mmg org lain x jwb la..mesti Adam punya yg angkat phone tu...see...see..dia x mo ckp dgn aku...huwaaaa...waaaa....x panggil nama aku pun...tak galak jerit mummy...mummy pun...huwaaaa....

sedey beb... :( ...lambat nya nk tgu ari jumaat...aku nk peluk...cium2 dia...sobs...sobss..sobsss..

No comments:

Post a Comment