Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Friday, 18 November 2011

cerita kempunan...

.....kempunan means x dapat something...or terlepas something...bg aku la...sb aku x dapat n terlepas something...kahkahkah....aku kempunan sebab......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sumber dr pic istana budaya punya web..:)
*
*
ni je pun...hehehehe...aku nk booking tiket pakai maybank2u..x blh dh booking online..depa suh p istana budaya terus...bagaimanakah...???...aku hbs kije kul 5-5.30....jln kat kl ni pepaham saja lah...lagi mau p kl nun..jalan tun razak lagi..ya ammpunnn...kalau dpt sampai kul 7 pun...kira cukup baguss la tu...tp kalau sampai awai pun, harapan tipis kot nk dpt tiket...di buatnya tiket tadak..mau aku kena jelingan tajam mr boss....huhuhuhu....

memula jual mahal...ala..nnti2 la...ala..sempat lg...last2 dgr org cerita saja...sob...sob..sob...dr cite org yg p tu kata baguih...tp kalau dh minat teater...apa lg mau cakap.... :)

psssttt...i'm waiting ombak rindu movie also...hehehe...dah 2-3x katam baca buku..nk juge tgk terjemahan from the book to real....

No comments:

Post a Comment