Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Sunday, 3 July 2011

sudah agak lama...

......wah..wah..wah...bukan main berhabuk lagik aku punya umh ini...debu sana sini..nk kata aku terlalu bizi itu..idak la juge..cuma time yg aku punya utk menghapdet belog ini agak terbatas bebenornya...ya..sejak balik dr family day awl bulan lepas lg rasanya aku kureng hapdet belog nih...cecite aku holiday pun aku x cecite lagik..ermm...tgu aku punya sikit ruang n waktu rasanya baru aku buleh total hupdate belog ini...tp bila???...tah..jawapan yg agak klise aku rasa nih...wakaka...


di pendekkan cite...yg panjang2 aku malas nak taip...hahhaha..aku bizi meladeni kerenah my hero yg makin aktif + aku bizi uruskan adik yg bungsu..knape??...next entry ler aku cite...huhu..suspen..suspen..+ my mum n my abah was here..at my lovely house nih...so..agak kureng sopan rasanya kalo aku tersyok2 layan lappy..ala..mcm la uolsss x melalui benda yg sama...aku caya nyer..kalo uolss..target nak duk depan lappy or pc tu plg lama sejam..musti terlajak2 kan..kan..hahaha..so aku x nak le jadik gitu..kalo aku bukak lappy or pc pun..udah sume org dlm umh ni bermimpi..baru aku terhegeh2 nk on...pastu takat bukak..tgk2...pastu off balik..mood nk menghapdet x de beb kalo bdn dah letih +otak dh x bleh pikiow....huhuhu...


sekian..jom zzZZZzzz...


tu je pun aku nak taip...

No comments:

Post a Comment