Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 19 July 2011

kesabaran dlm ujianNYA

......sbnya...ari ahad kelmarin adik bungsu aku admitted kat Hukm...sedey beb sb dia one n only adik beradik lelaki aku...dia rapat dgn aku n aku rapat dgn dia..(ehhh..kan same tu maknanya)...+ hati aku mcm tisu...wuaa...sob..sobss...
......kenape dia admit???
.....hari ni dia akan menjalani pembedahan tulang belakang...baru dapat detect scoliosis ni last year..n advise from doc x leh tgu lama2...so aku n family try give our best to him...
harapan n doa aku agar pembedahan tu berjalan lancar dan dipermudahkan olehNYA..ameen...


 adams chichik with my abah...

...aku x tau nk describe mcm mane perasaan dlm hati aku n mcm mane aku nk ceritakan ape yg berlegar2 dlm kepala aku..with en hubby pun aku x tercerita...blk dr hospital semalam bila en hubby terangkan what doctor  explain to him..berjurai2 airmata aku...sampaikan tido mlm td pun hati n fikiran aku teringat2 n still berfikir..resultnya bila bgn pg ni...kepala aku sakit n aku rasa terlalu penat...meaning that aku x tido semalaman...
....motivasinya kau kena kuat supaya bila adik aku tgk aku kuat dia pun kuat hadapi dugaan ni...
doa aku insyaALLAH agar pembedahan pg ni berjalan lancar tanpa sebarang risiko sebelum semasa n selepas pembedahan ni...ameen...



nota hati: adik...we love u much...

No comments:

Post a Comment