Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Tuesday, 19 July 2011

angry..angry..hungry..hungry..

angry sebab.......?????!!!
......someone spoil my mood this evening...dh la hati n perasaan aku membuak2 nk tgk adk aku kat Hukm..pastu   aku kehampaan..arghhhh...sape nk perabih makanan yg aku masak nih!!!!wuaaa....bukan enteng tau nk masak memasak nih..tp.......mcm mane aku x tempered..habaq mai..sape yg tempered if masak kemain plan nk bg org mkn tp jangankan nk bg kat org...nk membawa ke org yg sepatutnya pun x kesampaian..(..sila angkat tgn if hati jiwamu x pernah ade perasaan bertemper2 nih)..mmg angry..angry...tahap hungry..hungry la aku...
.......BTW...Alhamdulillah..my adik dh selamat bt operation but still kat icu lg la..n arini aku masak beria2..sebabnya..sblm operation my adk dh pesan nk makan bubur..so masak sekali utk my mum n my abah...aku buh dlm bekas elok2..hati mungga nk tgk my adik..+ adam sejak his chichik admitted..dia macam tercari2...sian aku tgk...
.......semalam lagi la..sampai x mau main apa pun..sehari dia baring n tgk tv saja...x usik mainan pun..seriously...n honestly..maybe adam sunyi...x de his chichik kawan dia bermain...arini kira ok jugak la still tercari2 tp nk jugak main2...n kejap2 naik atas pi jengah bilik his chichik...sian anak aku...dia kan x faham apa lg..aku try gaks la xplain...tu yg rasa "..adam..if mummy ade kete lain..mummy bwk dh adam tgk chichik..nenek n atok kat hospital.."....n airmataku bercucuran....






sekian...aku tgh beremo2...wuauauaaa

No comments:

Post a Comment