Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Monday, 18 July 2011

kini kembali..

........assalammualaikum....
arini rerasa x de ape sgt nk bizi..acara berlaga kuali pun x sehebat routine selalunya...so buleh la menghadap lappy...berbelog walking + buleh hapdet belog sendiri...memang..memang dah agakss lama aku x berbelog..apetah lagi menghapdet..sebabnya...mula la nk cipta alasan nih...aku x de masa..aku cuma sempat jengah2 barang 10 menet..pastu aku off..esoknyer pun macam tu jugak...lama2 keinginan nak menghapdet tu tarak...walhal dlm kepala ni macam2 le rerasa nk menaip...tp terkubur tanpa tanda mcm tu jerk...
....sudah berceramah plak dah...huhuhu...da short story is..yg pjg2 aku x larat nk taip...last week my mum n my abah was here with my youngest brother...rerasa aku ade cite x pasal adik aku nih...hurmmm..x ye?? ..x pe..next entry maybe..so kebizian melayan parents..suami n my hero lebih utama...aku rasa opis ujung aku pun x sempat rehat lama kalo siang..hehehe...mane x nyer..lps bt breakfast..sambung utk lunch plak..baru hbs lunch...lps asar karang x sempat sejuk dah panas lgopis tu..prepare tuk minum petang...pastu sambung utk dinner punya plaksss...
....tu je mukadimah mood nak menaip petang2 nih...org kata warm up dulu...hehehe

No comments:

Post a Comment