Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Monday, 31 October 2011

Selamat Pagi Hati....

......masuk2 je opis pg ni...aku on lappy...terkebil2 sorang....dduk dlm bilik sorang2...bertemankan fail yg menimbun...(pisstttt....bukan fail yg bertimbun sb x siap keje ye...tp fail yg ready to go ke client :)...
mcm hari2 sebelum ni...bgn seawal sebelum subuh....then otw ke opis...mcm biasa mr hubby anta...dlm duk pada stuck sb jammed tu....dlm kepala n hati bermonolog sorang2...makanya kete aku cuma dibisingi dgn suara krill,sy n ke je la....mr hubby pun layan blues jgk kot....huhuhu...


dlm hati:...sampai bila la aku nk cara hidup mcm ni...best moment life aku with my lovely family...gone...opsss..gone sb aku sibuk pergi n blk keje yg x menentu nk sampai umh tepat pd waktunya...pegi matahari masih samar2 nk keluar...balik umh bulan @ bintang sedia menerangi alam....:)... sb keje aku terrrpaksa anta adam dduk dkt nenek n atok dia..sorry sayang...mummy terpaksa...mummy had no choice...kalau blh mmg aku x nk bg mak ayah aku jaga anak aku...sb dh lama beno depa jaga aku..dr kecik sampai la aku kawen (dh lps akad nikah...mr hubby la jaga aku plak..huhuhu)..melampau sungguh if aku bg anak aku bg depa jaga...tp mane sempat aku nk survey nursery dlm masa kurang sehari....n mak aku plak beria2 nk adam tgl dgn diaorg...ermmm...bt sementara waktu saje mungkin...hopefully la..


dlm kepala:.....sian laki aku kena bgn awl2 pg sb kena anta aku g opis....tidak ni kul 7.30 kul 8 baru dia kuar umh nk g opis....sorry mr hubby...apekan daya we only have one car...(amik la balik kete u kat kg tu....for sure u blh bgn lmbt..n ur routine will back to normal...huhuhu)....


dlm hati n kepala:....Ya Tuhan...KAU permudahkanlah setiap urusan kehidupan dan perjalanan hidup ini...sesungguhnya KAU adalah perancang bg setiap hambaMU...beriakan aku kesempatan n peluang agar dpt melaksanakan tanggungjawabku sebaiknya sebagai isteri,ibu dan anak kepada suami,anak dan kedua org tuaku Ya Allah....ameen.

No comments:

Post a Comment