Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Wednesday, 19 October 2011

aku dan kini



......mukadimahnya...alhamdulillah masih berpeluang n berkesempatan bernafas n menikmati alam ciptaan Yg Maha Esa...syukran..(aku nk try tulis formal...hikhik.)
Start from 18 Oct my life totally change 360 darjah...kenapa???...sebabbb...aku dh keje balik...so maknanya aku dh ade 2 opis sekarang...opis di rumah tu ofkos la still available sampai bila2...insyaALLAH...n opis ni ialah opis yg aku idam2kan..yg mana kalau cukup bulan..aku leh tekan dinding...kuar fulus....hikhik...tekan dinding kuar fulus beb...:P....xcited x xcitednya aku...almost 3 yrs aku tglkan dunia perkerjaan...semata2 untuk my new family...husband n my little caliphs..alhamdulillah...


ini yg aku belajar selama ni...yg penting ikhlas..jgn putus doa pdNYA...insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment