Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Monday, 31 October 2011

makan..makan...teringat...

......Alhamdulillah...boleh dikatakan setiap ptg hujan...rezeki kan...and petang td aku n mr hubby x terus balik umah...lajak p OU...malas nk rempuh jammed mr hubby kata...ikut je la...malas byk soal...
sampai2 OU...round2 x ketahuan...lepas solat tu plan nk g mkn...aku nampak ni....
teka ape dia........^-^
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


ihsan pakcik google..hikhik..

sobs...sobs...sobss.....Adam suka makan ni...penah kat klcc mr hubby kena cari balik auntie anne Adam ni..sb dia nak2 sgt...nangis2 x mau apa pun...ajak makan nasi memang dia tarak mau la..tarik2 tgn daddy nya...n x pasal2 mr hubby tebal muka sb Adam mane reti nk bahasa queue2...dia bajet dia sorang je la nak mkn auntie anne dia nih...dh le time tu beratur...mak aiii...punya la panjang...nasib baik ade org ni x pe..bg jerk Adam potong queue...dapat je diri dpn kaunter...senyum meleret2...mkn sampai hbs...org lain makan nasi beryani...dia x heran...

ermm...jalan2 punya jalan...aku nampak ni pulak...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
(x yah la suspen byk2...hohohoho)

 pinjam yg x pulang pic dr pakcik google..hikhikhik...sblm bakar mcm ni le upanya..

bila kuar dr oven..yg panas2 tu...hurmmm....seeeeedaaaaapppp kan..

yg ni pun Adam laju je mkn...bau je dia tau dah papa roti ni ade...melilau jerk mata carik...hehehe...
td  aku bli gaks...rasa syg nk mkn...huhu..ingat anak beb...tp mkn gak la...xkan dh bli x mkn...membazir je buang2...hehehe...aku tgk dekat kaunter tu...ade perisa original..blueberry n ape tah lg satu..x tgk hbs..tp ade 3 jenis la...bluberry tadak...aku bli ori je....n dgn selamba...aku mkn kat dlm pizza hut...huhuhu...


nota hati;...nanti mummy belanja Adam okey...wuaaa..

No comments:

Post a Comment