Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Friday, 2 December 2011

Kisah Ombak Rindu...

2nd day in Disember...so n so...since movie ombak rindu dh kuar wayang....dan aku yg terober sonok n  gedixss teruja nk tgk..plus mr. suami yg baikhati terpengaruh belikan tiket kesian wife asyik bla..bla ombak rindu best..bla..bla..n bla..bla..mendengar dgn kesopanan dan kesusilaan boring..kahkah..maka tertunailah hajat di hati haku semalam..showtime kul 7.10pm..tu..tu..solat tah ke mana tu...uiksss..aku masih waras utk menggadaikan time solat semata2 nk tgk movie hokeyyy..so, mr. suami sempat tunaikan solat dulu...kan masuk waktu awl sekarang kul 7.05pm dh masuk waktu...dan aku n mr.suami bt kira2 la...ala plg x mesti start kul 7.15 or 7.20 kan...so sempat solat lg..sb selalu mesti ade iklan dulu kan...

blm masuk jek haku dh dgr dh itu intro sudah mula lah..ayokk..tertinggal meyyyy..x pe la..buleh 2nd round plak...tetttttt...
ekceli ok la..best sgtt cite tu..suka tgk muka maya karin dlm cite ni...muka bersih you..means..dia menghayati watak...suci je muka jd org kg..huhuhu...aaron yg ensem tuh pun real ooo...nangis dlm movie nih...cumanya tak semua la kan ape dlm buku tuh sume ade dlm movie..mau x cukup 2 jam beb..

tp nya...yg tak best nya tuh...bising la depa2 nih...dlm wayang pun sibuk nak sembang ker...ayooo...hilang mood btl la aku nk feeling2 nangis..dasar kememeh..huhuhu...yang hang p cerita dlm buku tu pasai pa..aku pun baca gak...duduk senyap mata tgk saja la weiii...(tetiba aku bengang plak..hukhuk)..tu blm lg yg mkn burger bunyi pembalut tuh..hampeh tul..dgn sedut ayaq hbs tgl ais lg..tau kan bunyi dia mcm mana??...ooo...no..aku rasa mcm nk amik cup tu tadah airmata aku bg depa minum saja...hahahaha...keji sungguh perangai kan...hahaha..sila lah percaya aku nangis sampai bengkak mata..kahkahkah..kuar dr wayang mr. suami tegur you kalau cry cannot kaber your face tau...merah sume mata2 hidung n pipi tu...hughhh...pandai komplen la pulak...hisshhh...abaikan..x yah argue..kang bersambung2 plak episod laki bini bertumbuk usik2 manja sb muka merah menangis...silalah tak percaya..hehehe


sekian...aku bukan terrer no easy pjg2...hahaha...


No comments:

Post a Comment