Dont't depend too much on anyone in this world because even your shadow leaves you when you are in darkness...

Wednesday, 7 December 2011

Honeymoon kah...??

ekceli kita dah sampai penghujung tahun kan..x lama lagi new year..so mcm biasa..ade ler plan tuk hbskan last year n start our new year dgn vacation kat mane2...rerasa thn ni dlm M'sia saja..opss..penah ke obersea ka..?? jawapnya penah...cuma x penah cite dlm blog..sb vacation sblm aku start memblog lagik...ade masa aku ltk ler...

sooo..balik keje semalam sore...mr.Suami tetiba jek mengejutkan aku..he's say 
"u, y not we go to holiday only both of us"
aku???...sudah mengapakah suamiku ini...kan plan nk bawak anak sekalik..
aku jwp.."adam??"
tgk tu kan..seorang ibu..kot mane pun mesti ingat anak beb..sb terpaksa n no choice je aku bg   Adam kat mak aku jaga..dh langgar prinsip beb..:( ..terpaksa rela mak aku jaga lps kena torture dgn my abah, mak n mr.suami...kalau tak memang aku x bagi la mak aku jaga anak aku..ye la dh mak aku jaga aku dr kecik..dh ade rumahtangga pun still mak aku jugak ke jaga anak aku...tp aku tak ade pilihan..percaya lah!!!..

kona jauh dah ni...okey..sambung balik...
mr. suami aku jwp "sekali sekala u...bukan selalu tinggal...2nd honeymoon la"..
aku jawap " tu tinggai Adam kat kg tu bukan tinggai ka?"..
melawan suami ke aku nih...??huhuhu...
"x nak la..sian dia...titikkk...

mana mungkin beb, aku sonok2 berjimba dgn suami saja..anak aku x ikut sekali...sedangkan aku tinggai bli pampers saja pun aku cepat2 nk balik..lagi mau tinggai utk berjimba2...huhuhu..

planning to berjimba2 3 of us kat tempat nih...layan gambar je dulu la erk..lokasi??..psttttt...secret

 ihsan pakcik google..kihkih...santekkkan..






 buleh diving2 bagai..mr suami is teruja la...hohoho

*pic is blurr..sowey ler..org punya kan..sendiri punya x ler...

No comments:

Post a Comment